Movements en Stilte

Geniet mee van deze krachtige combinatie van beweging en stilte Wil je graag je zondag beginnen in een intensief thuiskomen in jezelf? Wil je samen met anderen zijn én het contact met jezelf versterken? 'Dit is een mooie manier om je zondag te beginnen' De Movements zijn zeer oude, meditatieve bewegingen. Een eenvoudig patroon van

Door |2019-05-13T07:48:25+02:00maart 20th, 2019|Lichaamsbewustzijn|0 Reacties

Meditatief boogschieten

Wil jij ervaren hoe je een actie kunt combineren met je intuïtie? Het verschil ontdekken tussen iets ‘aanpakken’ en ‘toelaten wat wil gebeuren’? Het Meditatief Boogschieten biedt je gelegenheid om af te stemmen op dat wat aan je wil gebeuren. 'In ieder van ons leeft een innerlijk weten' Ons handelen wordt regelmatig gekleurd door rationele

Door |2019-03-20T10:59:01+01:00maart 20th, 2019|Creatieve workshops|0 Reacties

ZHINENG QIGONG en de 5-ELEMENTENLEER

 “ZHINENG QIGONG VOOR EEN SOEPEL LICHAAM, EEN HELDERE GEEST, EN EEN GELUKKIG HART” (Dr. Pang Ming, grondlegger Zhineng Qigong)Laat je op zaterdag 13 april 2019 een volledige dag onderdompelen in de bijzondere wereld van qi. Een dag vol oefeningen, meditaties in beweging, en visualisaties met achtergronden vanuit de Traditionele Chinese Geneeskunde. Door gedurende de dag

Door |2019-04-02T12:59:42+02:00maart 8th, 2019|Qigong|0 Reacties

Een andere kijk op darmklachten

Er zijn in Nederland heel veel mensen die maag- en darmklachten hebben In het reguliere medische circuit komt men vaak niet verder en het lijkt alsof je met je klachten moet leren leven. Gelukkig zijn er vanuit de complementaire benaderingswijze ook veel verschillende visies en manieren om maag- en darmklachten te benaderen. Maar soms kan

Door |2019-04-16T20:48:58+02:00maart 4th, 2019|Natuurgeneeskunde|0 Reacties

Zwangerschapsyoga

Zwangerschapsyoga om tot rust te komen, te genieten van je zwangerschap en goed geïnformeerd en vol vertrouwen te bevallen. Bewegen tijdens je zwangerschap is gezond en zwangerschapsyoga is zo samengesteld om je zwangere lichaam optimaal te bewegen. 'Ontspanning is belangrijk tijdens je zwangerschap' We focussen op het bekken, de bekkenbodemspieren, de buikspieren en rugspieren voor

Door |2019-03-01T21:53:35+01:00maart 1st, 2019|Yoga|0 Reacties
Ga naar de bovenkant